Zgłoszenie serwisowe

Zanim zdecydujesz się wysłać zgłoszenie serwisowe, serdecznie zachęcamy do zapoznania się z naszymi informacjami dotyczącymi zgłoszeń. Dzięki temu będziesz miał pewność, że Twoje zgłoszenie zostanie szybko i skutecznie obsłużone. 

Dzięki temu oszczędzisz czas i unikniesz nieporozumień, co przyspieszy proces rozwiązania Twojego problemu.

Serwis klienta to dla nas priorytet, dlatego zachęcamy do korzystania z dostępnych materiałów informacyjnych przed wysłaniem zgłoszenia serwisowego.

Dziękujemy za zaufanie i współpracę!

Zapotrzebowanie na usługę

Dokument wypełniany wtedy gdy okres gwarancji minął lub nie został przedłużony zgodnie z umową, a także gdy przedmiot został uszkodzony mechanicznie – w takim przypadku usterka/wada usuwana jest odpłatnie.

Formularz reklamacyjny

Dokument, wypełniany wtedy, gdy konsument uważa otrzymany produkt za niezgodny z opisem lub wadliwy. Po rozpatrzeniu zgłoszenia, gdy zgłoszenie jest zasadne i uprawnione usterka zostanie usunięta.