Zgłoszenie serwisowe
Zanim zdecydujesz się wysłać zgłoszenie serwisowe, serdecznie zachęcamy do zapoznania się z naszymi informacjami dotyczącymi zgłoszeń. Dzięki temu będziesz miał pewność, że Twoje zgłoszenie zostanie szybko i skutecznie obsłużone.
Dzięki temu oszczędzisz czas i unikniesz nieporozumień, co przyspieszy proces rozwiązania Twojego problemu.
Serwis klienta to dla nas priorytet, dlatego zachęcamy do korzystania z dostępnych materiałów informacyjnych przed wysłaniem zgłoszenia serwisowego.
Dziękujemy za zaufanie i współpracę!
Zapotrzebowanie na usługę
Dokument wypełniany wtedy gdy okres gwarancji minął lub nie został przedłużony zgodnie z umową, a także gdy przedmiot został uszkodzony mechanicznie – w takim przypadku usterka/wada usuwana jest odpłatnie.
Formularz reklamacyjny
Dokument, wypełniany wtedy, gdy konsument uważa otrzymany produkt za niezgodny z opisem lub wadliwy. Po rozpatrzeniu zgłoszenia, gdy zgłoszenie jest zasadne i uprawnione usterka zostanie usunięta.